Ερωτήσεις και Απαντήσεις

1. Πως ενημερώνονται τα στατιστικά των καναλιών;
Όλα τα κανάλια που έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την εγγραφή τους στην πλατφόρμα καταχωρούνται στην βάση δεδομένων. Σε καθημερινή βάση ο διαχειριστής της πλατφόρμας ενεργοποιεί την ανανέωση των στατιστικών, στην συνέχεια γίνετε αυτόματα σύνδεση με το YouTube Data API και καταχωρούνται τα νέα στατιστικά των καναλιών που έχουν κάνει εγγραφή στην πλατφόρμα μας.
2. Τι σημαίνει το μήνυμα που έλαβα “Πρόβλημα με την εγγραφή σας”;
Το μήνυμα αυτό το στέλνει το σύστημα αυτόματα όταν δεν μπορεί να επιβεβαιώσει ένα κανάλι. Για παράδειγμα εάν ένας χρήστης κατά την εγγραφή του προσθέσει λάθος ID Καναλιού τότε το σύστημα δεν θα μπορέσει να επιβεβαιώσει το κανάλι. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την διαγραφή του χρήστη από την πλατφόρμα και την ενημέρωση του με ηλεκτρονικό μήνυμα.
3. Μετά από την διαγραφή του καναλιού μου μπορώ να κάνω εγγραφή ξανά;
Ναι. Ακόμη και αν δεν ολοκληρώθηκε με επιτυχία η επιβεβαίωση του καναλιού σας μπορείτε να κάνετε ξανά εγγραφή ακολουθώντας τις οδηγίες χωρίς κανένα πρόβλημα.
4. Έκανα εγγραφή και το προφίλ μου δεν είναι διαθέσιμο. Γιατί;
Η βάση δεδομένων ενημερώνεται σε καθημερινή βάση, αν ένας χρήστης έχει κάνει εγγραφή λίγο μετά την ενημέρωση της βάσης δεδομένων τότε το κανάλι δεν θα είναι διαθέσιμο μέχρι την επόμενη ανανέωση. Αυτό συμβαίνει γιατί μετά την εγγραφή του καναλιού πρέπει να γίνει επιβεβαίωση για την ύπαρξη του καναλιού και να ληφθούν δεδομένα για αυτό.
5. Γιατί πρέπει να ακολουθήσω ακριβώς τις οδηγίες κατά την εγγραφή του Καναλιού μου;
Για να ενημερωθεί η βάση δεδομένων πρέπει να γίνει σύνδεση με το YouTube Data API. Για να αποφύγουμε μελλοντικά προβλήματα έχουμε σταματήσει την αυτόματα διόρθωση των ID και για αυτόν τον λόγο οι χρήστες που κάνουν εγγραφή πρέπει να συμπληρώσουν σωστά τα στοιχεία τους.
6. Τι γίνετε αν γράψω λάθος το ID του καναλιού μου;
Αν ο χρήστης γράψει λάθος το ID του καναλιού τότε δεν θα μπορέσει να γίνει επιβεβαίωση του καναλιού με αποτέλεσμα να αφαιρεθεί το κανάλι από την πλατφόρμα και να ενημερωθεί ο χρήστης με ηλεκτρονικό μήνυμα.
7. Γιατί στο προφίλ μου δείχνει μικρότερα στατιστικά από το κανάλι μου;
Αυτό συμβαίνει όταν το κανάλι του χρήστη έχει νέες προβολές ή εγγραφές μετά την ενημέρωση της βάσης δεδομένων. Στο παρελθόν τα στατιστικά ήταν “ζωντανά” αλλά λόγο αυξημένης ταχύτητας κατά την φόρτωση των προφίλ η ομάδα διαχείρισης αποφάσισε να τα καταργήσει για την γρήγορη φόρτωση των προφίλ.
8. Πως μπορώ να αλλάξω το email μου στην πλατφόρμα;
Για να αλλάξει κάποιος χρήστης το email που έχει δηλώσει πρέπει να επικοινωνήσει με τον διαχειριστή του συστήματος στο support@origen.gr
9. Πως διαχειρίζονται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών και ποιοι έχουν πρόσβαση σε αυτά;
Η πλατφόρμα δεν συλλέγει προσωπικά δεδομένα των χρηστών παρά μόνο την διεύθυνση e-mail που δηλώνουν οι χρήστες κατά την εγγραφή τους στην πλατφόρμα. Γνωρίζοντας πως η διεύθυνση e-mail ενός χρήστη αποτελεί προσωπική πληροφορία η πλατφόρμα δεν μοιράζεται με τρίτους τα δεδομένα που καταχωρούν οι χρήστες. Πρόσβαση στην διαχείριση και στην προβολή της βάσης δεδομένων έχει μόνο ο διαχειριστής του συστήματος.
10. Μπορώ να προσθέσω και το αγγλικό κανάλι μου;
Όχι. Τα κανάλια που είναι καταχωρημένα ή θέλουν να καταχωρηθούν πρέπει να απευθύνονται στο Ελληνικό κοινό και να χρησιμοποιούν την Ελληνική γλώσσα.